mandag den 10. september 2007

Ting nr. 23

Hurra, Jeg er færdig med de 23 ting!
I starten blev der sagt, at det var frivilligt, at deltage. Derfor regnede jeg ikke med at gennemføre! Så fik jeg undervisning af Niels, der hjalp mig med de første syv ting.Tak for det, Niels. Derefter fik jeg nogle venlige kommentarer:"Nå, hvor langt er du kommet"? "Skal du ikke få lavet noget idag". "Du skal bare spørge, vi skal nok hjælpe". Det var lige netop det, der skulle til for , at jeg kom videre. Et venligt spark bagi! Hver gang jeg gik i stå, spurgte jeg i mit team, om der var en der kunne hjælpe. Det var utrolig dejligt, at folk gav sig tid til, at hjælpe mig. Så en stor tak til mit team; især tak til Inge og Pauline, der hjalp mig meget.

Af gode ting vil jeg nævne Wikipedia, Flickr, Last fm, You Tube.
Mindre gode ting: Second Life.

Det har været meget tidskrævende, men heldigvis, fik jeg lavet det meste i arbejdstiden, men en del fritid er også blevet brugt. F.eks You Tube blev jeg grebet af, så der blev brugt mange timer hjemme til at gennemse videoklip.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.